بیانیه دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت

به نقل از سایت اخبار دین و اندیشه :    

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت در محکومیت عملیات تروریستی چابهار بیانیه ای را صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است:


بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر دست پلید استکبار و ارتجاع از آستین گروهکی شیطانی و اسلام نشناس بیرون آمد و جمعی از مردم بی گناه سرزمین مان را به خاک و خون کشید.

جنایت ددمنشانه صبح امروز چابهار که منجر به شهادت و جراحت جمعی از مردان، زنان،کودکان و مرزداران جان برکف انتظامی گردید در حالی رخ داد که امت اسلامی آخرین روزهای ماه ربیع الاول و ایام میلاد مسعود پیامبر اعظم «ص» را به جشن و سرور نشسته و سیره عملی و رفتاری مهربان ترین پیام آور وحی را با یکدیگر مشق میکردند.

حرکات شرم آور گروهک های تروریستی مزدور و جیره خوار که هر بار با شعارهای دروغین مذهبی و قومی در گوشه ای از جهان اسلام فتنه انگیزی می کنند نشانه ای آشکار از دوری این جماعت افراطی و ددمنش از اندیشه های انسان ساز پیامبر رحمت و اخلاق و غرق شدن بیش از پیش در منجلاب نفاق ، جهل و تکفیر است.

دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت، ضمن تبریک و تسلیت عروج ملکوتی شهدای والامقام و آرزوی شفای عاجل  مجروحین این حرکت انتحاری ننگین که با هدف لطمه زدن به وحدت و انسجام امت اسلامی و همدلی مثال زدنی مردم استان پر افتخار سیستان و بلوچستان طراحی شده است، خواستار پیگیری و برخورد قاطع مسئولین امنیتی و مرزداران دلیر نظامی و انتظامی با عوامل و ریشه های فاسد گروهک انصار الشیطان و تبیین و تقبیح اندیشه های مسموم گروهک های تکفیری و ضد انقلاب  از سوی علمای فرهیخته و انقلابی منطقه بخصوص ائمه جمعه و جماعات اهل سنت می باشد.

ان شاءالله ملت ایران و عموم مسلمین عالم، با اعتصام بحبل الله و عمل به منویات روشنگرانه ولی امر مسلمین جهان ، بزودی شاهد برافراشته شدن پرچم پر افتخار اسلام عزیز بر قله های بلند جهان خواهند بود.

دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت

برچسب ها:

دین و اندیشه

113
0 0

لینک های مفید