بازدید حجت الاسلام قمی از خبرگزاری مهر

به نقل از سایت اخبار دین و اندیشه :    

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدقمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی صبح امروز در خبرگزاری مهر حضور یافت. 

در ابتدای دیدار حجت الاسلام قمی با مدیران، کارکنان و خبرنگاران خبرگزاری مهر، پس از پخش کلیپی در معرفی خبرگزاری مهر، علی عسگری، مدیرعامل موسسه ضمن خیر مقدم به ریاست سازمان تبلیغات اسلامی به معرفی مدیران و زیرمجموعه های خبرگزاری مهر و روزنامه تهران تایمز پرداخت. در ادامه، امیرحسن دهقانی، معاون خبر خبرگزاری مهر ضمن ارائه برخی آمارها و گزارش ها از وضعیت خبرگزاری مهر به دستاوردهای خبرگزاری اشاره کرد.

در ادامه و پس از استماع سخنان و نکات مدیران و کارکنان خبرگزاری، رئیس سازمان تبلیغات به ارائه سخنرانی پرداخت.

حجت الاسلام قمی، با بیان خداقوت به عوامل خبرگزاری مهر، گفت: من بعد از آمدن به سازمان تبلیغات اسلامی، بازخوردهای زیادی از مدیران ارشد نظام درباره خبرگزاری مهر دریافت کردم از مزیت ها و البته انتقادهایی که وجود داشت. ما اصرار داریم که مهر تقویت شود و اگر قرار باشد امروز نیرومندتر شویم باید معطوف به گام دوم انقلاب باشیم.

وی با بیان مضایق سازمان تبلیغات در کنار افزایش وظایف این سازمان، تأکید کرد که ان شاالله مانعی برای تقویت مهر ایجاد نخواهد شد.

حجت الاسلام قمی بر تقویت و گسترش حوزه های اجتماعی و فرهنگی با توجه به تغییر ذائقه مخاطب و سوق به سمت تصویر تأکید کرد و گفت: ورود به بازی پیچیده رسانه ای امروز مستلزم هزینه و برنامه ریزی است.

حجت الاسلام قمی با اشاره به دو نکته مسأله محور بودن و سراغ مخاطب رفتن، گفت: یکی از دغدغه های جدی ما در سازمان تبلیغات، هم افزایی درونی اجزای خانواده سازمان تبلیغات است.

وی در پایان سخنان خود گفت: باید ببینیم از این بازوی رسانه ای انقلاب چگونه می توانیم استفاده بهینه تری داشته باشیم. امیدوارم خبرگزاری مهر ضمن حفظ استقلال خود، داشته عزم و اراده برای برداشتن گام های محکمتر داشته باشد.

رئیس سازمان تبلیغات در ادامه از تحریریه خبرگزاری مهر بازدید کرد.

برچسب ها:

دین و اندیشه

148
0 0

لینک های مفید