بیانیه جبهه جوانان مقاومت در رابطه با حادثه نیوزلند

به نقل از سایت اخبار دین و اندیشه :    

به گزارش خبرگزاری مهر، جبهه جوانان مقاومت در رابطه با حادثه نیوزلند، بیانیه‌ای را صادر کرد که در ادامه می‌آید:

بسم الله الرحمن الرحیم

«و مَن قُتِلَ مظلوماً فَقَد جَعَلنا لولیّه سُلطاناً»

خبر واقعه جانسوز کشتار بی‌رحمانه نمازگزاران مظلوم در دو مسجد در نیوزلند، قلب مسلمانان و ملت‌های آزادی‌خواه جهان را جریحه‌دار کرد.

شهادت و زخمی شدن قریب به هشتاد مسلمان بی‌گناه در نیوزلند به دست تربیت‌شدگان مکتب راست‌گراهای افراطی و نژادپرست اولین بار نیست که مسلمانان بی دفاع در غرب را به خاک و خون کشیده است، بلکه هر بار به دلیل صورت نگرفتن برخورد قاطع از سوی دولت‌های مدعی غربی، در مدت زمان کوتاهی تکرار شده است.

برخورد دوگانه رسانه‌های پرسر و صدا اما تهی از انسانیت در مواجهه با این حادثه دلخراش نشان داد که سردمداران استکبار هنوز بر رویه منسوخ شده انسان درجه یک و انسان درجه دو مشی می‌کنند.

آیا وقت آن نرسیده تا ملت‌های مسلمان و خصوصاً حکام بی غیرت در برخی کشورهای اسلامی منطقه دست از مزدوری آمریکا و غرب برداشته و همچنین جوانان حامی مقاومت از هر نژاد و رنگ و دینی در سراسر دنیا با وحدت و همبستگی و بطور قاطعانه در برابر این موج اسلام هراسی و حرکت‌های تروریستی بایستند و و دولت‎‌های غربی را مجبور به محاکمه و مجازات عاملین وحشی حادثه‌هایی از این دست کنند؟

جبهه جوانان مقاومت این حرکت ددمنشانه را به مسلمانان، آزادی‌خواهان و بازماندگان قربانیان آن حادثه تسلیت گفته و آن را شدیداً محکوم می‌نماید و امیدوار است به لطف خداوند متعال و با همت بالای محور مقاومت و جوانان حامی مقاومت در همه جهان، بزودی ریشه این وقایع خشکانده شود.

جبهه جوانان مقاومت

برچسب ها:

دین و اندیشه

117
0 0

لینک های مفید