تجربه تاریخ گویای زوالِ ستمگران است/ محکومیت اقدامات آل سعود

به نقل از سایت اخبار دین و اندیشه :    

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله کاظم صدیقی در پی اعدام ۳۷ شهروند عربستانی توسط آل سعود، بیانیه‌ای صادر کرد؛

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ‏».

بسم الله الرّحمن الرّحیم

فاجعه‌ی هولناک جنایتِ سنگینِ عُمّالِ استکبار جهانی، آل سعود در قتل ۳۷ انسانِ بی گناه وجدانِ انسان‌های آزاده و موحّدانِ عالَم و مسلمینِ جهان و پیروان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را جریحه دار کرد.

آل سعود امروز تحتِ مدیریّتِ استکبارِ جهانی درندگی می‌کند، خون می‌ریزد، خون می‌خورد و به حقوقِ انسان‌ها تعرّضِ دائم دارد و برای غیر وهابیّت آزادی و امنیّتی وجود ندارد؛ در عربستان حکومت نه پایبند به اخلاق است و نه به قوانینِ شرع انور.

آل سعود خانه‌های مردم را ویران می‌کند، سَر می بُرَد، به صلیب می‌کشد و در کنار آن‌ها این اسرائیل غاصب، این صهیونیست‌ها، مسلمانان را در سرزمین مقدّس فلسطین قتل عام و زندان می‌کنند.

اینها دو بالِ این جغدِ نامعقولِ استکبارِ جهانی هستند، آل سعود در اینجا و صهیونیست‌ها در آنجا جنایت می‌کنند.

این همه قتل و تخریب و محدودیّت و نابود کردنِ زیرساخت‌های ملّت و جنایاتِ جنگی در یمن بدونِ هیچ بهانه‌ای! نفرین بر این سازمان‌های مدّعیِ حقوقِ بشر! نفرین بر این سازمان ملل و بر کانون‌های پُر سر و صدای کمکِ ظالم و ضدّ مظلوم!

اما این ظالمین، آل سعود و صهیونیست‌ها و ائتلاف شأن باید بدانند خداوند عزیز در قرآن کریم فرموده است: «أَلَمْ تَرَ کَیْفَ فَعَلَ رَبُّکَ بِعَادٍ * إِرَمَ ذَاتِ الْعِمَادِ * الَّتِی لَمْ یُخْلَقْ مِثْلُهَا فِی الْبِلَادِ * وَ ثَمُودَ الَّذِینَ جَابُوا الصَّخْرَ بِالْوَادِ * وَ فِرْعَوْنَ ذِی الْأَوْتَادِ * الَّذِینَ طَغَوْا فِی الْبِلَادِ * فَأَکْثَرُوا فِیهَا الْفَسَادَ * فَصَبَّ عَلَیْهِمْ رَبُّکَ سَوْطَ عَذَابٍ * إِنَّ رَبَّکَ لَبِالْمِرْصَادِ»، قومِ عاد، قومِ ثَمود و فرعون که در شکنجه گری ذی الاوتاد بود… این آل سعود خبیث و صهیونیست‌های رذل راهِ آن‌ها را ادامه می‌دهند، خدای متعال می‌فرماید: عبرت بگیرید!

این‌هایی که در کشورهای خودشان طغیان کرده اند و فساد را گسترش دادند و دستِ خود را به جنایات و خونِ مردم آلوده کرده اند «فَصَبَّ عَلَیْهِمْ رَبُّکَ سَوْطَ عَذَابٍ» منتظرِ تازیانه‌ی عذابِ الهی بصورتِ «صَبَّ» یعنی فراگیر باشند، ظلمِ خودشان بصورتِ یک جریان در می‌آید و دستِ خدای متعال از آستینِ مردمِ مظلوم بیرون می‌آید و اینها را به سزای عملشان می‌رساند.

اما عجیب این دوگانگیِ رفتارِ دنیاست!

وقتی یک فرد عربستانی خبرنگار در سفارتخانه‌ی اینها در ترکیه به طرز فجیعی کشته شد این همه سر و صدا ایجاد شد، اما در مورد ۳۷ مظلومِ شهروند که در خانه‌ی خودشان، در کشورِ خودشان، در روز روشن قتل عام می‌شوند و موردِ ظلم قرار می‌گیرند قلم‌های اینها شکسته است، بوق‌ها خفه شده، و عکس العمل مناسب نشان نمی‌دهند.

ما این جنایتِ عظیم را محکوم می‌کنیم و به بارگاه پروردگار متعال شکوه می بریم و به این حکومتِ وابسته ی رذلِ خونخوارِ قارونِ زمان می‌گوئیم «عبرت بگیر»؛ و هر چه از این جنایات بیشتر انجام بدهید زوالِ خودتان را نزدیک تر می‌کنید.

وعده‌ی خدای متعال حق است، تجربه‌ی تاریخ گویاست و زوالِ ستمگران نزدیک است، «وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ».

به خانواده‌های شهدای مظلومِ به دستِ جنایتکارانِ آل سعود، به ملّت های مسلمان، به وجدانِ بیدارِ انسان‌های عصرِ حاضر و به موالیان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و به امام زمان ارواحنا فداه تسلیت عرض می‌کنم.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

برچسب ها:

دین و اندیشه

126
0 0

لینک های مفید