اسلام ناب را باید به مردم عرضه کنیم

به نقل از سایت اخبار دین و اندیشه :    

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد قمی قبل از ظهر پنج‌شنبه در مراسم تودیع و معارفه ریاست پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقر العلوم (ع) که در این مرکز برگزار شد، با اشاره به هم افزایی جریان فرهنگی انقلاب، اظهار داشت: به اندازه جایگاه پژوهش برای آن هزینه نمی‌شود و سازمان تبلیغات اسلامی یک سازمان وسیع به لحاظ وظایف و محدود به لحاظ بودجه است.

وی ادامه داد: در این شرایط باید آرایش جنگی داشته باشیم و در راستای زیست بوم فرهنگی جامعه همت مضاعف به خرج دهیم تا اسلام ناب را به مردم عرضه کنیم و منشأ اراده جمعی برای مبارزه تمدنی باشد و در این راستا وظایف ویژه به عهده پژوهشکده باقر العلوم (ع) است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه پژوهش به زمان نیاز دارد و پس از مدتی برکات و ثمرات آن آشکار می‌شود، گفت: امیدواریم در دوران ریاست جدید پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقر العلوم (ع) در مدت زمان کوتاه، شاهد برکات و ثمرات این مرکز علمی و همگرایی با سایر سازمان‌ها باشیم.

وی بیان کرد: اینکه پژوهش باید ناظر به تبلیغ باشد حرف تازه‌ای نیست، بلکه حرف‌های مهم‌تری هم وجود دارد که به فرمایش مقام معظم رهبری اساساً همه پژوهش‌های حوزه باید برای تحقق و اقامه سمت و سو پیدا کند.

حجت الاسلام قمی تصریح کرد: باید اتفاق مهم، مؤثر و متناسب با سخنان مقام معظم رهبری رقم بخورد؛ سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه و جریان قوی و نیرومند انقلابی بیشتر تقویت شود تا به سمت آفاق تمدنی گام برداریم.

برچسب ها:

دین و اندیشه

159
0 0

لینک های مفید