دیدار معاون اجتماعی ناجا از دانشگاه مذاهب اسلامی

به نقل از سایت اخبار دین و اندیشه :    

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار نوریان، معاون اجتماعی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن حضور در دانشگاه مذاهب اسلامی و دیدار با حجت الاسلام مختاری، رئیس دانشگاه مذاهب و معاونین دانشگاه زمینه‌های همکاری این معاونت و دانشگاه مذاهب اسلامی را بررسی کردند.

در این دیدار مختاری ضمن خیر مقدم به سردار نوریان، ضمن معرفی دانشگاه مذاهب اسلامی اهداف و رسالت‌های آن به ویژه در زمینه نقش این دانشگاه در مبارزه با افراط گرایی و تکفیر، اشاره کرد.

وی نقش این دانشگاه را در همکاری با نیروی انتظامی به ویژه در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی بسیار مؤثر ارزیابی کرد و برگزاری دوره‌های کوتاه مدت آشنایی با مذاهب اسلامی برای پرسنل نیروی انتظامی، نقش دانشگاه مذاهب اسلامی در تقریب، همکاری مشترک شعب دانشگاه با مراکز نیروی انتظامی در استان‌ها و برگزاری همایش و نشست‌های مشترک را از جمله محورهای همکاری مشترک عنوان کرد.

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی، تأسیس این دانشگاه را نشانه هوشمندی و آینده‌نگری مقام معظم رهبری عنوان کرد و اظهار داشت: دانشگاه مذاهب اسلامی امروز پیشتاز فعالیت‌های تقریبی در عرصه‌های مختلف داخل و خارج از کشور است.

سردار نوریان نیز ضمن ابراز خرسندی از این دیدار و فعالیت‌های دانشگاه مذاهب اسلامی، گفت: پلیس به دنبال حل مسائل اجتماعی به روش‌های علمی و آکادمیک است و در این راستا دانشگاه مذاهب اسلامی با چنین اهداف و رسالت‌های مهمی می‌تواند به ما کمک کند.

پس از بررسی موارد همکاری، تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مذاهب اسلامی و معاونت اجتماعی نیروی انتظامی به امضا خواهد رسید.

برچسب ها:

دین و اندیشه

141
0 0

لینک های مفید