احداث راه دسترسی ۴ مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی سمنان آغاز شد

به نقل از سایت اخبار دین و اندیشه :    

به گزارش خبرنگار مهر، احسان منصور کیایی ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل راهداری سمنان ضمن بیان اینکه عملیات احداث راه دسترسی چهار مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی سمنان آغاز شد، ابراز داشت: برای این طرح‌ها اعتباری بالغ‌بر ۱۲ میلیارد تومان از محل اعتبارت سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور در نظر گرفته‌شده است.

وی افزود: عملیات اجرایی راه دسترسی چهار باب مجتمع مواردی نظیر محورهای دامغان- جندق، شاهرود- طرود، دامغان- شاهرود و میامی- سبزوار را شامل می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان بابیان اینکه ۳۰ مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی در محورهای مواصلاتی استان فعال است، ابراز داشت: با توجه به اینکه بیشترین حوادث ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان است، گفت: این مجتمع‌ها می‌تواند نقش بسزایی در ایمنی و کاهش تصادفات جاده‌ای ایفا کند.

منصور کیایی در ادامه تصریح کرد: کویری و یکنواختی محورهای استان سمنان یکی از دلایل بروز تصادفات در آن است که می‌بایست با ایجاد جاذبه رانندگان را ترغیب به توقف و استراحت در این مجتمع‌ها کرد بنابراین تجهیز و رسیدگی به آنها در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: احداث راه دسترسی مجتمع‌های خدمات رفاهی در استان سمنان نیز در همین راستا به منظور کمک به بهره برداران این عناصر صورت گرفته است.

برچسب ها:

دین و اندیشه

131
0 0

لینک های مفید