آغاز ثبت نام در مسابقه بزرگ کتابخوانی مجازی ویژه دانشجویان کشور

به نقل از سایت اخبار دین و اندیشه :    

‌به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقه بزرگ کتابخوانی مجازی ویژه دانشجویان سراسر کشور با محوریت کتاب «فتنه تغلب» با همکاری بسیج دانشجویی واحد خواهران دانشگاه مذاهب اسلامی، انتشارات انقلاب اسلامی و معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی برگزار می‌شود.

این مسابقه کتابخوانی به صورت سراسری و مجازی خواهد بود که دانشجویان سراسر کشور می‌توانند از ۱ الی ۱۹ بهمن نسبت به ثبت‌نام در این مسابقه از طریق سایت hamdamamketab.ir و book.mazaheb.ac.ir اقدام کنند.

زمان برگزاری مسابقه ۲۰ بهمن‌ماه به صورت مجازی و آنلاین خواهد بود و ۱۳ جایزه برای نفرات برگزیده در نظر گرفته شده است که به نفر اول ۳ میلیون تومان، نفر دوم ۲ میلیون تومان، نفر سوم ۱ میلیون تومان و به ۱۰ نفر بعدی ۵۰۰ هزار تومان تقدیم می‌شود.

دانشجویان سراسر کشور می‌توانند با وارد کردن شماره تلفن و شماره دانشجویی و بارگذاری تصویر کارت دانشجویی یا فرم برگه انتخاب واحد خود در سایت hamdamamketab.ir و book.mazaheb.ac.ir اقدام به ثبت نام نمایند.

منبع مسابقه شامل صفحات ۲۰۰ الی ۲۵۰ کتاب فتنه تغلب می‌باشد که در سایت ثبت‌نام بارگذاری شده و متقاضیان می‌توانند آن را دانلود و مطالعه نمایند و همچنین شایان ذکر است صفحات ابتدایی این فایل حاوی مقدمه و فهرست کتاب است.

برچسب ها:

دین و اندیشه

120
0 0

لینک های مفید