خاطرات و زندگی نامه سردار سلیمانی کتاب شد

به نقل از سایت اخبار دین و اندیشه :    

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «این مرد پایان ندارد» زندگی جهادی سرباز اسلام شهید قاسم سلیمانی، توسط انتشارات راه بهشت و به همت سیدعلی بنی‌لوحی گردآوری، تنظیم و نگارش شده و حق توزیع آن نیز با سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی است.

در این کتاب ۲۶۰ صفحه‌ای که به صورت متن و تصویر رنگی منتشر می‌شـود مخاطب علاوه بر برخی تصاویر منتشـر نشـده از فرمانده جبهه مقاومت خاطراتی را می‌خواند که تعدادی از آن‌ها برای اولین بار منتشر می‌شوند.

در واقع در سیر این کتاب نگارنده تلاش کرده است که مطالب کتاب، به گونه‌ای سامان یابد تا خواننده، مکتب «شهید قاسم سلیمانی» را بیشتر بشناسد.

سیـدعلی بنـی‌لوحـی نویسنده کتاب «این مرد پایان ندارد» از رزمـنـدگان دوران دفـاع مقـدس است کـه خود را خـادم یاران حضرت روح‌الله در لشکر امـام حسیـن (ع) می‌داند و معتقـد است بزرگترین خوشبختـی زندگـی‌اش این بوده که او را در صحنـه جهـاد و شهادت راه داده‌اند، هرچنـد دست خالی و مانده از راه باز گشته است.

سیدعلی بنی‌لوحی بعـد از دفاع مقـدس مدتی رییس ستاد نیـروی قـدس سپـاه پاسـداران انقلاب اسـلامی بود و اکنون به فعالیت‌هـای فرهنـگی مشغـول است که نتیجه تلاش او تـدوین و تألیـف بیش از ۲۰ جلد کتاب با مـوضـوع دفـاع مقـدس و انقـلاب اسـلامی است و او هم‌چنـان در رزم است.

برچسب ها:

دین و اندیشه

138
0 0

لینک های مفید