به نقل از سایت اخبار دین و اندیشه : به گزارش خبرنگار مهر، اولین کتاب تألیفی در موضوع بازاریابی برای خیریهها در انتشارات دانشگاه امام صادق (ع) به چاپ رسید.
این کتاب با عنوان «بازاریابی اجتماعی خیریه با رویکرد دینی» تألیف سعید مسعودیپور است که با همکاری مرکز رشد دانشگاه امام صادق (ع) در ۳۹۱ صفحه به علاقهمندان ارائه شده است.
این کتاب که در ۱۰ فصل تألیف شده است تلاش کرده تا کاربست بازاریابی اجتماعی برای حوزه خیریه را مفهومپردازی کند. در واقع در این کتاب تاکید شده است که کاربرد بازاریابی تنها در حوزه تجاری نیست و میتوان از این حوزه دانشی برای حل مسائل اجتماعی نیز استفاده کرد.
موضوع این کتاب استفاده از ابزار بازاریابی اجتماعی برای ارائه الگوهایی به منظور جذب خیرین و تشویق آنها به کار خیر است. بر این اساس این کتاب تلاش کرده است تا الگوهای کاربردی برای جذب خیرین را با تکیه بر الگوهای قرآنی و دینی ارائه کند.
همچنین در این کتاب دهها نمونه از تبلیغات اجتماعی و تیزرهای خیریهها مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته است و تلاش شده است تا با مثالهای متعدد، جنبه کاربستی کتاب تقویت شود.
مخاطبین این کتاب، اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته بازاریابی و علوم اجتماعی و همین طور مدیران و کارشناسان خیریههای دولتی و غیردولتی و سایر علاقهمندان است.
جهت آشنایی بیشتر با کتاب و یا تهیه آن به صورت اینترنتی و با تخفیف ۱۰ درصدی میتوانید به اینجا مراجعه کنید.