۲۴ تا ۲۷ بهمن؛ برگزاری چهلم شهید سردار قاسم سلیمانی و همراهانش

به نقل از سایت اخبار دین و اندیشه :    

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برنامه صبح و گفتگوی رادیو گفت‌وگو با اشاره به حضور حماسی مردم در روز ۲۲ بهمن گفت: روز گذشته در سرتاسر ایران اسلامی بار دیگر حماسه ماندگاری رقم خورد و همه دنیا دیدند که ملت ایران در جشن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی چگونه به صحنه آمدند و با حال و هوای خاص و با شور و شعور انقلابی این روز بزرگ را گرامی داشتند.

وی افزود: حال و هوای امسال با سال‌های گذشته تفاوت جدی داشت و آن چهلمین روز شهادت سردار دل‌ها سردار سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و همراهانشان بود. یکی از محوری‌ترین مباحث مردم در تصاویر و سرودها و شعارهایی که به همراه داشتند و با مضامینی که در قطعنامه راهپیمایی وجود داشت، سردار شهید سلیمانی بود. در همه جای ایران پیام رسانی و بزرگداشت این شهید سرافراز بود. و یک فجر باشکوهی را به برکت شهادت ایشان شاهد بودیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یادآور شد: علی‌رغم سردی هوا شاهد حضور مردم در چهلمین روز شهادت شهید سلیمانی بودیم سردی بیش از حد هوا مانع حضور مردم و تجدید میثاقشان با امام و رهبری و شهدا نشد.

وی با اشاره به اینکه در روزهای پیش رو مراسم و برنامه‌های ویژه ای به مناسبت اربعین شهید سلیمانی و همراهانشان در سرتاسر کشور برگزار خواهد شد، عنوان کرد: از پنج شنبه ۲۴ بهمن تا ۲۷ بهمن در سرتاسر ایران اسلامی در استان‌ها و در شهرستان‌ها مراسم و برنامه‌های ویژه چهلم شهادت شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و شهدای همراهشان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام محمودی افزود: در تهران این مراسم روز پنج شنبه بعد از نماز مغرب و عشا در مصلی تهران با حضور مقامات لشکری و کشوری و میهمانان خارجی و حضور با شکوه مردم برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به بازتاب مشارکت مردم و حضور حماسی آن‌ها در تمامی صحنه‌ها در رسانه‌ها گفت: با توجه به اینکه رسانه‌های وابسته و شبکه‌های مزدور دنیای استکبار سعی می‌کنند واقعیت را تحریف کنند و حضور ملت ایران را کمرنگ نشان دهند، در این جنگ رسانه‌ای باید همه مجموعه‌های فعال در حوزه رسانه دست به دست هم بدهند و این واقعیات را در طول روزها و حتی ماه‌های آینده ثبت کنند. با توجه به انتخاباتی که در پیش رو داریم حضور مردم در این حماسه بزرگ، انتخابات پرشوری را هم برای ما رقم خواهد زد.

برچسب ها:

دین و اندیشه

113
0 0

لینک های مفید