شورای مدارس علوم دینی اهل سنت کشتار مسلمانان هند را محکوم کرد

به نقل از سایت اخبار دین و اندیشه :    

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی کشتار مسلمانان مظلوم و بی دفاع هند توسط هندوهای افراطی حجت الاسلام والمسلمین لطفیان دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت در محکومیت این اقدام خصمانه بیانیه‌ای صادر و منتشر کرد.

متن بیانیه حجت الاسلام والمسلمین لطفیان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تاریخ شکوهمند اسلام از آغاز تاکنون شاهد مجاهدت‌هایی است که آرمان‌ها و معارف ناب نبوی را به اقصی نقاط عالم عرضه داشته و تشنگان حقیقت را از کوثر اندیشه‌های نبوی سیراب نموده است. در این رهگذر دشمنان ناپاک اسلام، همواره به آزار و اذیت مسلمانان روی آورده و مزاحمت‌های پیاپی برای آنان طراحی نموده‌اند. در عصر حاضر نمونه جامع این نقشه شوم جنایت‌های غده سرطانی رژیم پلید صهیونیستی است که مظلومان فلسطینی را به جرم مسلمانی قتل عام و یا آواره کرده است. پشتیبانی و سکوت جهانخواران و بی توجهی دولت‌های اسلامی نیز ددمنشان را به سرکوب هر چه بیشتر مسلمانان تشویق نموده و هر روز شاهد ریختن خون مظلومانی هستیم که جرمشان فقط دوست داشتن خدا و عشق به رسول الله است.

جهان اسلام اکنون سوگوار قتل عام مسلمانان مظلوم و بی یاور هند است که زیر ستم بدخواهان، پرچم اسلام عزیز را برافراشته نگه داشته تا پای جان دفاع نموده‌اند. این جنایت هولناک قلب میلیاردها مسلمان و دل‌های آزادگان جهان را آزرده ساخته است.

شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت این جنایت را که با چراغ سبز استکبار جهانی بخصوص رژیم جنایتکار صهیونیستی و سکوت دولت هند ده‌ها نفر را شهید و صدها نفر را زخمی کرده‌اند شدیداً محکوم و از مجامع بین المللی به ویژه سازمان کنفرانس اسلامی و نیز مسئولان کشور می‌خواهد در مقابل این جنایت فجیع که در سکوت ذلت بار دولت‌های منطقه و مجامع بین المللی رخ می‌دهد، موضع مناسب و اقدام کارآمد اتخاذ نمایند.

ولینصرن الله من ینصره

کاظم لطفیان

دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت

برچسب ها:

دین و اندیشه

125
0 0

لینک های مفید