تقدیر آیت الله اعرافی از جبهه جهانی شباب المقاومه

به نقل از سایت اخبار دین و اندیشه :    

به گزارش خبرنگارمهر، جبهه جهانی شباب المقاومه در لبیک به رهبر معظم انقلاب اسلامی، آیت الله خامنه ای با مشارکت جوانان بیش از سی ملیت جهان شروع به تولید و توزیع چند هزار بسته غذایی به محرومین و مستضعین در رزمایش همدلی و مواسات شرکت کرد. این گروه همچنین موفق به انتقال تجربیات جهادی جوانان ایرانی به سایر کشورها شد.

آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه و ریاست هیئت امنای جامعه المصطفی در پی این موفقیت از جبهه جهانی شباب المقاومه تقدیر کرد.

متن تقدیر بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب مستطاب حجت الاسلام و المسلمین آقای پورهواشمی دام توفیقه
سلام علیکم

یکی از وجوه زیبای سختی ها و چالش ها تجلی احساس الهی و نوع دوستی وهمدلی و همبستگی و امداد اجتماعی است و در روزگار سخت و تلخ کووید ۱۹ در ایران و جهان و در پرتو عواطف انسانی و اسلامی شاهد خلق تابلوهای دلربا و چشم نوازی از درخشش احساسات الهی و عواطف انسانی و تعاون اجتماعی و انفاق مؤمنانه و رزمایش مواسات بودیم.خداراشکر و سپاس که در ایران اسلامی و محور مقاومت چونان همیشه شاهد جوشش مردمی و بسیجی و حضور گروه های فعال جهادی درصحنه بودیم و هستیم.

آنچه دراین میان جذاب بود خلق الگوی جدید در مواجهه با این پدیده و بلای ناگوار و جهانگیر با تکیه بر گفتمان اسلام و انقلاب اسلامی است.
ازسوی دیگر در این رزمایش انسانی باردیگر همبستگی اسلامی و محورمقاومت فراتر از مرزها و نیز با مشارکت شباب المقاومه دراین میدان بزرگ تجلی کرد.

ضمن تقدیر و سپاس فراوان از همه جوانان و نوجوانان مقاومت از همه کشورها و محور مقاومت، امید است با عنایت به اعلام رزمایش مواسات از سوی رهبری معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی این برنامه ها به پیروزی بر این بلاوکاهش آلام نیازمندان و آسیب دیدگان درایران و جهان بیانجامد و همبستگی امت اسلام و محور مقاومت ژرف تر شود.

سلامت و عزت و سرافرازی همه دوستان و عزیزان را از خداوند منان و مهربان خواهانم.

علی رضا اعرافی‌

برچسب ها:

دین و اندیشه

111
0 0

لینک های مفید