کتاب «روان شناسی تبلیغات» نقد و بررسی می شود

به نقل از سایت اخبار دین و اندیشه :    

به گزارش خبرگزاری مهر، برنامه چراغ مطالعه که فصل تازه خود را به کتب روان شناسی اختصاص داده است، در چهارمین قسمت از این فصل به بررسی کتاب «روان شناسی تبلیغات» خواهد پرداخت.

در کتاب روان شناسی تبلیغات که توسط محسن شاهین پور و همسرش سمیه اولی ترجمه شده و سوره مهر ان را منتشر کرده است، به بحث درباره موضوعات اصلی روانشناسی اجتماعی و فردی ‌پرداخته می شود. همچنین این کتاب، تأثیر تبلیغات بر رفتار مصرف کننده، فرآیندهای روانشناختی در اثر بخشی تبلیغات، چگونگی مفهوم پیام‌های تبلیغاتی و اینکه چه پیام‌هایی«منتقل» می‌شوند را در برمی‌گیرد.

چهارمین قسمت چراغ مطالعه امشب ۲۸ تیرماه ساعت ۲۱ به روی آنتن شبکه چهار می رود.

برچسب ها:

دین و اندیشه

151
0 0

لینک های مفید