«مشاور رئیس و مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه مذاهب اسلامی» منصوب شد

به نقل از سایت اخبار دین و اندیشه :    

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین مختاری، رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی، با صدور حکمی، محمدرضا باقری از دانش آموختگان حوزه و دانشگاه را به عنوان «مشاور رئیس و مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه مذاهب اسلامی» منصوب کرد.

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی در این حکم خطاب به باقری آورده است: با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجربیات ارزنده جناب عالی را که به کمالات اخلاقی و رفتاری مزین می باشید، به عنوان «مشاور رئیس و مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه مذاهب اسلامی» منصوب می نمایم.

رجاء واثق دارم با بهره گیری از تجربیات ارزشمند جناب عالی، در آینده ای نزدیک شاهد ارتقاء سطح پاسخگویی و شفافیت فعالیت ها در این حوزه خواهم بود. انتظار دارم با عزم جهادی و حضور مداوم و دقت نظر و رعایت وجدان کاری و اخلاق اجتماعی که اقتضای فرهنگ تقریبی می باشد، در کوتاه ترین زمان در خصوص رفع نقایص موجود اقدام نمایید و با پیگیری دقیق مصوبات هیئت امناء و هیئت رئیسه و انجام برنامه ریزی مناسب برای حصول نتایج مورد انتظار، روند پیشرفت فعالیت ها را به اینجانب مستمراً گزارش نمایید.

از همه معاونین و بخش های مختلف دانشگاه و شعب، انتظار می رود جناب عالی را در انجام امور، همراهی و مساعدت نمایند.

برخود لازم می دانم از حضرت آیت الله اعرافی که با مساعدت و موافقت ایشان امکان بهره گیری از خدمات جناب عالی در این دانشگاه میسر شد، تشکر نمایم.

امیدوارم خداوند متعال در این امر مهم و همه امور، شما را مشمول تأییدات و توفیقات خاص خود قرار دهد.

محمدرضا باقری، پیش از این «مسئول پیگیری های ویژه دفتر مدیریت حوزه های علمیه کشور» و همچنین «مشاور رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی در امور ارتباطات حوزوی» بوده است.

برچسب ها:

دین و اندیشه

161
0 0

لینک های مفید