سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی حمله تروریستی اهواز را محکوم کرد

به نقل از سایت اخبار دین و اندیشه :    

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با انتشار بیانیه‌ای، حمله تروریستی ۳۱ شهریورماه در جریان رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهر اهواز را که به شهادت و زخمی شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان در استان خوزستان انجامید، محکوم کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

در ایام عزاداری عاشورای حسینی و در روزی که حماسه مقدس ایرانیان در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و انقلابی گرامی داشته میشود، گروهی از تروریست‌های سفاک و خائن برای خوشایند یزیدیان زمانه، اقدام به تیراندازی علیه مردم بی‌دفاع، بی‌گناه و مظلوم کردند.

دفاع مقدس این حقیقت را آشکار ساخت که ملت رشید و بزرگوار ایران و به خصوص مردم همیشه در سنگر خوزستان در قبال دشمنان خود تحت هر شرایطی با تمام وجود از وجب به وجب خاک خود و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران حراست می‌کنند و در این راه از بذل جان و مال خود هیچ دریغ ندارند.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی این جنایت دهشتناک و حمله کور تروریستی را محکوم کرده و به اربابان تروریست‌های سفاک یادآور می‌شود؛ هر قطره خون بی‌گناه و مظلومی که بر زمین می‌چکد، اراده ملت مسلمان و انقلابی ایران را برای مقابله با استکبار جهانی قوی‌تر می‌کند.

این سازمان همچنین از مجامع بین‌المللی فعال در عرصه مبارزه با نژادپرستی و قوم‌گرایی و مروج اتحاد مسلمین می‌خواهد تا نسبت به آگاهی‌سازی امت اسلامی و همه آحاد جامعه بشری برای دوری از جهالت مدرن، مصمم‌تر باشند.

برچسب ها:

دین و اندیشه

156
0 0

لینک های مفید